Seminář "Životní cyklus výrobku a procesy pod kontrolou"
Termín a místo konání:
1. 10. 2009, restaurace "Moravská chalupa" při hotelu Voroněž
(GPS souřadnice: 49°11'5.22"N,16°35'4.45"E)
Seminář je věnovaný aktuálním trendům v oblasti nasazení, implementace a integrace komplexních PLM řešení, a to zejména z pohledu jejich efektivnosti, návratnosti vynaložených investic a celkových přínosů při řízení životního cyklu výrobku ve vztahu zákazník <–> TPV <-> výroba.
Obsah semináře je zaměřen na procesní stránku organizace TPV, podtrhuje význam 3D geometrií a informací o výrobku v rámci hodnototvorného řetězce, včetně identifikace konkrétních ekonomických a manažerských přínosů.
Předmětem je také seznámení vedoucích představitelů malých a středních firem s významnými příležitostmi pro budování vlastní podnikové strategie pro získávání konkurenční výhody prostřednictvím řízení životního cyklu výrobku. Pomocí moderních softwarových nástrojů pro tvorbu, vizualizaci a řízení 3D virtuálního výrobku, včetně veškerého know-how s tím spojeného, se začínají jednotlivé podniky významně odlišovat na trhu a přinášet tak významnou přidanou hodnotu svým zákazníkům. Cílem tohoto semináře je předání klíčových informací ve vztahu k moderním nástrojům managementu a především hledání nových příležitostí pro zvyšování konkurenceschopnosti českých podniků.
Obsahem semináře budou mimořádně aktuální témata z oblasti budování informačního systému pro podporu řízení životního cyklu výrobku. Témata jsou funkčně rozdělena do několika samostatných bloků:
Blok 1:
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na okolí podniku
Průchod zakázky firmou, definice hodnototvorného řetězce podniku
Identifikace klíčových oblastí pro řešení životního cyklu výrobku
Význam procesního řízení životního cyklu výrobku ve vztahu k procesnímu řízení firmy
Analýza a identifikace úzkých míst v rámci podnikových procesů
Blok 2:
Význam procesního řízení životního cyklu výrobku pro zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Vzájemná synergie mezi inovací výrobků a inovací podnikových procesů a služeb
Budování přímé vazby na zákazníka a podpora komunikace s ním
Podpora spolupráce a komunikace řetězců firem (dodavatel – odběratel, podnikové klastry, aj.)
Příležitosti pro nové obchodních příležitostí na trhu
Blok 3:
Management quality v procesu řízení životního cyklu výrobku
Quality Rapid Solution
Blok 4:
Softwarová podpora procesního řízení inovace, komunikace a životního cyklu výrobku
Unikátní portfolio řešení od Dassault Systèmes
Vysoká přidaná hodnota pro zákazníka dodávkou a specifickými službami VAR dodavatele (Value Added Reseller)
Portfolio služeb Technodatu v rámci životního cyklu informačního systému
Agenda:
10:00 Zahájení semináře
10:15 Blok 1
10:45 Blok 2
11:15 Přestávka
11:30 Blok 3
12:00 Blok 4
12:30 Diskuse, závěr a pohoštění účastníků
V případě zájmu o účast se neváhejte registrovat.
Účast na semináři je bezplatná, ovšem bez registrace není možná.
|