Pro zobrazení obrázků klikněte sem pravým tlačítkem

Seminář "Životní cyklus výrobku a procesy pod kontrolou"

Termín a místo konání:

1. 10. 2009,  restaurace "Moravská chalupa" při hotelu Voroněž
(GPS souřadnice: 49°11'5.22"N,16°35'4.45"E)


Moravská chalupaSeminář je věnovaný aktuálním trendům v oblasti nasazení, implementace a integrace komplexních PLM řešení, a to zejména z pohledu jejich efektivnosti, návratnosti vynaložených investic a celkových přínosů při řízení životního cyklu výrobku ve vztahu zákazník <–> TPV <-> výroba.

Obsah semináře je zaměřen na procesní stránku organizace TPV, podtrhuje význam 3D geometrií a informací o výrobku v rámci hodnototvorného řetězce, včetně identifikace konkrétních ekonomických a manažerských přínosů.

Předmětem je také seznámení vedoucích představitelů malých a středních firem s významnými příležitostmi pro budování vlastní podnikové strategie pro získávání konkurenční výhody prostřednictvím řízení životního cyklu výrobku. Pomocí moderních softwarových nástrojů pro tvorbu, vizualizaci a řízení 3D virtuálního výrobku, včetně veškerého know-how s tím spojeného, se začínají jednotlivé podniky významně odlišovat na trhu a přinášet tak významnou přidanou hodnotu svým zákazníkům. Cílem tohoto semináře je předání klíčových informací ve vztahu k moderním nástrojům managementu a především hledání nových příležitostí pro zvyšování konkurenceschopnosti českých podniků.

Obsahem semináře budou mimořádně aktuální témata z oblasti budování informačního systému pro podporu řízení životního cyklu výrobku. Témata jsou funkčně rozdělena do několika samostatných bloků:

Blok 1:
Životní cyklus výrobku a jeho vliv na okolí podniku
Průchod zakázky firmou, definice hodnototvorného řetězce podniku
Identifikace klíčových oblastí pro řešení životního cyklu výrobku
Význam procesního řízení životního cyklu výrobku ve vztahu k procesnímu řízení firmy
Analýza a identifikace úzkých míst v rámci podnikových procesů

Blok 2:
Význam procesního řízení životního cyklu výrobku pro zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Vzájemná synergie mezi inovací výrobků a inovací podnikových procesů a služeb
Budování přímé vazby na zákazníka a podpora komunikace s ním
Podpora spolupráce a komunikace řetězců firem (dodavatel – odběratel, podnikové klastry, aj.)
Příležitosti pro nové obchodních příležitostí na trhu

Blok 3:
Management quality v procesu řízení životního cyklu výrobku
Quality Rapid Solution

Blok 4:
Softwarová podpora procesního řízení inovace, komunikace a životního cyklu výrobku
Unikátní portfolio řešení od Dassault Systèmes
Vysoká přidaná hodnota pro zákazníka dodávkou a specifickými službami VAR dodavatele (Value Added Reseller)
Portfolio služeb Technodatu v rámci životního cyklu informačního systému

Agenda:
10:00  Zahájení semináře
10:15  Blok 1
10:45  Blok 2
11:15  Přestávka
11:30  Blok 3
12:00  Blok 4
12:30  Diskuse, závěr a pohoštění účastníků

V případě zájmu o účast se neváhejte registrovat.
Účast na semináři je bezplatná, ovšem bez registrace není možná.



V případě, že si nepřejete být informováni o podobných sděleních, klikněte na odkaz
NEZASILAT INFORMACE.
© TECHNODAT 2009. Všechna práva vyhrazena. Tento e-mail navazuje na předchozí obchodní korespondenci resp. na Váš zájem o řešení CATIA projevený na veletrzích či výstavách - nejedná se o nevyžádanou korespondenci.
Odesílatelem tohoto obchodního sdělení je TECHNODAT, CAE-systémy, s.r.o., Zlín, Tř. T. Bati 3295, IČ: 46902104